top of page
Поиск
  • Фото автораНовоукраїнський ЗЗСО

Ментальне здоров'я

У час війни вчителі турбуються про ментальне здоров'я дітей разом з батьками, адже школа – це місце, де діти проводять найбільше часу. Ментальне здоров'я займає окрему позицію в системі шкільних цінностей.

Під час уроку учням була надана інформація про ментальне здоров’я, як вони можуть піклуватися про нього, як розпізнавати свої емоції. Діти навчилися деяких вправ та провели практики, що допомагають впоратись зі страхом, тривогою, заспокоїтися, почуватися впевненіше. Пограли в ігри: «Вгадай емоцію», «Намалюй свій настрій», «Я знаю 5…», «Дерево вдячності», «Амулет спокою».

Ми прагнемо до того, щоб кожен учень в нашій школі почував себе в безпеці та відчував постійну турботу та увагу до своєї особистості.


0 просмотров0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все

«Сокіл» («Джура»)

#IMZO, #УДЦНПВ, #ГОІДЕНТИЧНІСТЬ Всеукраїнський флешмоб учасників Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») «Мотивуй, надихай та дій». Рій "Веселі козачата» Курінь "Де

bottom of page